0 (212) 212 10 34

Demo Kullanım Kılavuzu

Demo Kullanım Kılavuzu

Kullanıcı dostu yönetim panelimizi incelemek için bu linki tıklayınız. Sistemin kullanımı ile ilgili hazırlamış olduğumuz eğitim videolarımızı aşağıda bulabilirsiniz.

1-Ana menü nasıl düzenlenir?

İlgili eğitim videomuzu bu linki tıklayarak izleyebilirsiniz.

2-Ürün nasıl eklenir? Kategori nasıl oluşturulur? Bir ürün kategoriye nasıl bağlanır? Oluşturulan kategoriler e-ticaret  sitenizde nasıl menülere bağlanır?

İlgili eğitim videomuzu bu linki tıklayarak izleyebilirsiniz.

3-Ana menü yazı karakterleri nasıl düzenlenir?

İlgili eğitim videomuzu bu linki tıklayarak izleyebilirsiniz.

4-Üst menü düzenleme işlemleri nasıl yapılır?

İlgili eğitim videomuzu bu linki tıklayarak izleyebilirsiniz.

5-Slider (ana sayfadaki büyük kayan görsel) nasıl düzenlenir?

İlgili eğitim videomuzu bu linki tıklayarak izleyebilirsiniz.

6-Banner (sabit büyük görseller) alanları nasıl düzenlenir?

İlgili eğitim videomuzu bu linki tıklayarak izleyebilirsiniz.

7-Bilgi sayfaları (hakkımızda yazısı, satış sözleşmesi, gizlilik sözleşmesi vb. yazılar) nasıl düzenlenir?

İlgili eğitim videomuzu bu linki tıklayarak izleyebilirsiniz.

8-Özel CSS ve JS kod ekleme işlemleri nasıl yapılır?

İlgili eğitim videomuzu bu linki tıklayarak izleyebilirsiniz.

9-Footer (sitenin alt kısmı) bölümü nasıl düzenlenir?

İlgili eğitim videomuzu bu linki tıklayarak izleyebilirsiniz.

10-Banka Havale/EFT ayarları nasıl yapılır?

İlgili eğitim videomuzu bu linki tıklayarak izleyebilirsiniz.

11- Paytr Sanal POS başvurusunu nasıl yapabilirim?

Sanal POS başvurunuzu bu linki tıklayarak yapabilirsiniz. Paytr firması diğer tüm tahsilat kurumları gibi sitenizi inceler, sattığınız ürünleri inceler, firmanızın kayıtlarını inceler ve POS başvurunuzu uygun bulursa onaylar. Başvuru işleminiz sırasında sizden vergi levhası, imza beyannamesi, sipariş bedelinin hesabınıza geçeceği hesap numarası gibi bilgiler de istenir. Tüm bilgi ve belgelerin incelenmesi sonrasında başvurunuzun olumlu bulunması durumunda size mail yolu ile bilgilendirme yapılır. Bu bilgilendirme sonrasında aşağıdaki eğitim videosundaki gibi sitenizde kredi kartı işlemlerini aktif edebilirsiniz.

12- Paytr Sanal Pos işlemini sitemde nasıl aktif edebilirim?

İlgili eğitim videomuzu bu linki tıklayarak izleyebilirsiniz. Hesabınızın aktif olması için test alışverişi yapmanız ve başarılı olarak sonuçlanması akabinde paytr mağazanız içerisindeki destek bölümünden “Test alışverişi yapılmış olup, mağazamın canlı moda alınması konusunda yardımınızı rica ederim.” şeklinde talep açılması gerekmektedir. Sitenize ekleyeceğiniz paytr linkinin eğitim videomuzda da gösterildiği gibi https şeklinde başlaması gerektiğini tekrar hatırlatmak isteriz.

13-Mağaza ayarları/meta ayarları nasıl yapılır?

İlgili eğitim videomuzu bu linki tıklayarak izleyebilirsiniz.

14-Ücretsiz kargo ayarları nasıl yapılır?

İlgili eğitim videomuzu bu linki tıklayarak izleyebilirsiniz.

15-Ürün sayfasından hızlı ürün düzenleme nasıl yapılır?

İlgili eğitim videomuzu bu linki tıklayarak izleyebilirsiniz.

16-Ürünlere indirimli fiyat tanımlama nasıl yapılır?

İlgili eğitim videomuzu bu linki tıklayarak izleyebilirsiniz.

17-Ürünlere kampanya fiyatı tanımlaması nasıl yapılır?

İlgili eğitim videomuzu bu linki tıklayarak izleyebilirsiniz.

18-XML ayarları nasıl yapılır?

İlgili eğitim videomuzu bu linki tıklayarak izleyebilirsiniz.

19- Tamamlanmayan – Eksik Siparişler (alışveriş sepetinde bırakılan) siparişleri nasıl görebilirim?

Herhangi bir sebepten dolayı müşteriniz ürünü sepete ekledikten sonra alım işlemini tamamlamamış olabilir. Bu tür işlemler sitemizde “Tamamlanmayan Sipariş” veya “Eksik Sipariş” olarak takip edilir. Tamamlanmayan siparişleri nasıl görebileceğiniz konusundaki eğitim videomuzu bu linki tıklayarak izleyebilirsiniz.

20-Kupon kodu nasıl oluşturulur?

İlgili eğitim videomuzu bu linki tıklayarak izleyebilirsiniz.

21- Müşteri bilgileri nasıl düzenlenir?

İlgili eğitim videomuzu bu linki tıklayarak izleyebilirsiniz.

22- Tawt to Canlı destek ekleme işlemi nasıl yapılır?

Sitenize canlı destek ekleme konusundaki videomuzu bu linki tıklayarak izleyebilirsiniz.

23- Excel ile içe/dışa aktarma işlemleri nasıl yapılır?

Sitenizdeki, ürünleri, kategorileri, siparişleri ve müşteri bilgilerini kolaylıkla excel formatında dışarı aktarabilir, istediğiniz düzenlemeleri yaparak tekrar sitenize (içe aktarma işlemi) aktarabilirsiniz. İlgili eğitim videomuzu bu linki tıklayarak izleyebilirsiniz.

Demomuzu Hemen İnceleyin!