Sözleşme – Şartlar Ve Koşullar

TARAFLAR
Bu Sözleşme Mecidiyeköy Mah. Selahattin Pınar Cad. Kemer İş Hanı No:15/7 Şişli-İSTANBUL adresinde mukim İSTANBUL SOFT BİLİŞİM VE DANIŞMALIK LTD.ŞTİ. (Bu sözleşmede İSTANBUL SOFT olarak anılacaktır.) ile diğer taraftan İSTANBUL SOFT’tan ürün alan E-Ticaret kullanıcısı (bu sözleşmede MÜŞTERİ olarak anılacaktır) arasındaki görev, sorumluluk, hak ve yükümlülükleri belirlemektedir.

AMAÇ
Sözleşmenin amacı İSTANBUL SOFT ile MÜŞTERİ arasındaki ticari ilişkiyi düzenlemek, tarafların hak ve mesuliyetlerini belirlemektir.

SÖZLEŞMENİN KONUSU
Bu sözleşme web tarayıcıları üzerinde çalışan elektronik ticaret yazılımı, web sitesi, sunucu, alan adı alımı ve diğer hizmetlerle ilgili olarak içerik, barındırma koşulları, kurulum ve satış sonrası verilen hizmetleri tarif eder. Bu sözleşmenin yürürlüğe girmesi ile birlikte taraflar yapılacak işlemlerin bu sözleşmede belirtilen esaslara ve hükümlere göre sürdürüleceğini kabul eder.

HİZMETİN TANIMI
İSTANBUL SOFT, MÜŞTERİ’nin eticaret sitesi üzerinden seçmiş olduğu ürünü temin etmekle yükümlüdür.

KULLANIM SÜRESİ
MÜŞTERİ ürünü istanbul-soft.com.tr üzerinden satın aldığı tarihten itibaren veya sözleşme tarihinden itibaren 1 Yıl süre ile, İSTANBUL SOFT e-ticaret yazılımını kullanmak hakkını elde eder. Süre sonunda aldığı ürüne konu yenileme ücretini ödeyerek hizmet almaya devam edebilir. Yenileme hizmeti sunucu ve teknik destek hizmetlerini kapsamaktadır. Söz konusu hizmet ilk yıl paket fiyatına dahildir. İkinci yıl ise tüm B2C Paketlerinde;  kampanya kapsamında Kurumsal E-Ticaret paketinde 300 TL+KDV, Profesyonel E-Ticaret paketinde 500 TL+KDV, Pro Plus E-Ticaret paketinde 750 TL+KDV, Entegre E-Ticaret Paketinde 1.000 TL+KDV’dir.  C2C Paketleri için ise yenileme ücretleri yıllık sunucu barındırma hizmeti ve teknik destek hizmetini kapsamaktadır. 2.yılın başında tahsil edilen yenileme ücretleri şu şekildedir; Başlangıç C2C paketi 1.000 TL+KDV, Kurumsal C2C Paketi 1.500 TL+KDV, Profesyonel C2C Paketi 2.000 TL+KDV’dir.

Müşteri hizmeti durdurmayı tercih etmek isterse ürün bilgilerini sitesinin yayınlanma süresi dolmadan site içerisinde bulunan excel içeri/dışarı aktarma modülünü kullanarak excel datası olarak alabilir.

YENİLEME BEDELİ
Müşterinin almış olduğu ürün içerisinde belirlenen yenileme tutarıdır. Müşteri bu tutarı ödeyerek aldığı hizmetin süresini 1 yıl daha uzatabilir.

SÖZLEŞMENİN FESHİ
Hizmet kulanım süresi sona erdiğinde, İSTANBUL SOFT MÜŞTERİ’ye hizmet süresinin bitmesi ile ilgili gerekli bilgilendirmeyi, sitenin yönetim paneline müşteri tarafından girilen bildirim mail adresine yapar. MÜŞTERİ yeni dönem için, 7 gün içerisinde Hosting ve varsa diğer ödemelerini yapmaması halinde, MÜŞTERİ’nin hizmet almaya devam etmek istemediği kabul edilerek herhangi ikinci kez  yazılı veya sözlü ihtara gerek olmaksızın sözleşme feshedilmiş sayılır. İSTANBUL SOFT, MÜŞTERİ’nin eticaret sitesine ait tüm verileri ve bu verilerin yedekleri silebilir. Bu verilerin tekrar getirilmesi mümkün olmayacağı gibi, İSTANBUL SOFT’un bu verilerin saklanması ile ilgili MÜŞTERİ’ye karşı yükümlülüğü son bulacaktır.

Hizmet dönemi içerisinde MÜŞTERİ dilediği zaman sözleşmeyi tek taraflı olarak fesh edebilir. Bu durumda MÜŞTERİ, İSTANBUL SOFT’tan herhangi hak ve ücret iadesi talep edemez.

Hizmet dönemi içinde sözleşmenin İSTANBUL SOFT tarafından fesh edilmesi durumunda ise İSTANBUL SOFT, proje için almış olduğu ücretin toplam tutarının 365’e bölümü ile günlük hizmet bedelini hesaplar ve eticaret sitesinin yayınlanmak tarihinden itibaren geçtiği süre kadarını hizmet maliyeti olarak keser, kalan tutarı MÜŞTERİ’ye iade eder.  Böyle bir durumda İSTANBUL SOFT eticaret sitesinin FTP bilgilerini MÜŞTERİ’ye iletmekle yükümlüdür. MÜŞTERİ, kendisine FTP bilgilerinin iletilmesi sonrasında 7 gün içerisinde sitesini başka bir sunucuya taşıyabilir. Bu süre zarfında İSTANBUL SOFT eticaret sitesi ile ilgili sunucu hizmeti ve teknik destek hizmeti vermeye devam eder. Para iadesinden sonraki 7 günün sonunda İSTANBUL SOFT sağlamış olduğu sunucu hizmetini sonlandırabilir ve siteye ait tüm yedekleri silebilir.

MÜŞTERİ, İSTANBUL SOFT çalışanlarına, mesai dışında ücret mukabilinde çalışmayı teklif etmeyecek, 2 yıldan daha kısa bir süre öncesine kadar İSTANBUL SOFT’ta çalışan bir personeli resmi bordrolu olarak veya gayri resmi olarak kendi ticari işletmesinde çalıştırmayacak veya dışarıdan hizmet almayacaktır. Bu maddeye aykırı bir durumun ispat edilmesi halinde İSTANBUL SOFT sözleşmeyi tek taraflı olarak fesih edebilecek ve MÜŞTERİ bu fesih ile ödediği hizmet bedelinden feragat edecektir.

GENEL YÜKÜMLÜLÜKLER 
1. Firma unvan, ticari is adresi veya imzaya yetkili şahısların imza yetkilerinin herhangi bir değişikliğe uğraması halinde bu değişikliklerin gerek fiilen ve gerekse ticaret sicilinde tescilini müteakip en geç 7 (yedi) iş günü içinde karsı tarafa bildirecektir. Bu değişikliklerin ilgili süre içerisinde bildirilmemesi durumunda karsı tarafın eski unvan ve/veya adres altında gönderilmiş fatura, irsaliye, mektup gibi tüm vesaik yeni unvan ve/veya adres altında gönderilmiş sayılır.

2. Taraflar, Fikir ve Sanat Eserleri Yasası, Markaların Korunması Hakkındaki Kanun Hükmünde Kararname, Türk Ticaret Yasası, Patent Haklarının Korunması Hakkındaki Kanun Hükmünde Kararname, Türk Ceza Yasası ve diğer ilgili yasaların hükümlerine uymayı baştan kabul, beyan ve taahhüt eder.

3. Yazılım kiralama hizmeti İSTANBUL SOFT’un sunucularında barındırılır ve hiçbir şekilde İSTANBUL SOFT dışında hiç kimse FTP erişimine, kaynak kodlarına müdahaleye, veri tabanına erişim ve müdahaleye sahip değildir.

4. İSTANBUL SOFT, Dünya’da pek çok işletme sahibinin kullanmış olduğu bir eticaret altyapısı olan Opencart eticaret altyapısını kullanmaktadır. Müşteri ve Türkiye’nin gereksinim ve ihtiyaçlarına göre bu altyapıyı geliştirerek, gerektiğinde ilave modül satın alıp sistemine uyarlayarak, altyapısını geliştirmek suretiyle müşterilerine hizmet vermektedir. İSTANBUL SOFT’tan hizmet alan müşteri kullanılan yazılımın altyapısının Opencart olduğunu bilir ve kabul eder.

5. İSTANBUL SOFT, MÜŞTERİ’nin talep etmesi durumunda müşterisine sistemin incelenmesi için demo eticaret paneli şifrelerini iletir. Bu şifreler ile sistemin nasıl çalıştığı incelenebilmektedir. İSTANBUL SOFT’tan hizmet almayı kabul eden müşteri bu demoyu incelemiş kabul edilir. İSTANBUL SOFT, MÜŞTERİ’ye satın almış olduğu paket kapsamında olmak suretiyle müşteriye iletmiş olduğu demo eticaret altyapısını sunmakla yükümlüdür. Hizmet alımı sonrasında eticaret sistemlerinin panel kullanımı konusunda yapacağı değişiklikleri müşterinin sistemine yansıtma hakkına sahiptir. Müşteri böylelikle tüm müşteriler ile birlikte değişen yönetim panelini kullanarak yenilikleri takip etmiş olur.

6. MÜŞTERİ’nin yenileme süresinin başlangıcı işbu sözleşmeye konu ürünün alındığı tarihtir. Bu sözleşmenin karşılıklı imzalanması veya internet ortamı üzerinden hizmet alınması durumunda işbu sözleşmenin tarihidir ve bu tarihten bir yıl sonra yenileme ücreti MÜŞTERİ tarafından ödenecektir.  Müşterinin kusurundan veya müşterinin sitesini geçici süreyle kapatması veya benzeri durumlardan dolayı hizmet süresi uzatılamaz.

7. İSTANBUL SOFT, hizmet vermiş olduğu müşterisinin kendisi veya yetkilendireceği SADECE bir kişi ile muhatap olacaktır. Müşteri zaman içerisinde yetkilendirdiği kişiyi değiştirmesi halinde, daha önce yetkilendirilen kişiye verilmiş olan tüm eğitim ve sistem kullanımı ile ilgili bilgiler, yeni yetkilendirilen kişiye MÜŞTERİ tarafından verilmelidir. Müşteri,  yeni yetkilendirdiği kişi için eğer aynı hizmeti tekrar almak isterse, bu hizmetle ilgili İstanbul Soft’un ürünlerinden birisini (örneğin eğitim, excell kullanım eğitimi, tema düzenleme eğitimi vb. ) satın alarak bu hizmeti tekrar alma hakkına sahip olur.

8. İSTANBUL SOFT’un sağlamış olduğu altyapı sadece müşterisinin kullanımı için sunulmuştur. MÜŞTERİ’nin ilgili altyapının şifrelerini ve kullanım hakkını 3. birk kişi veya kuruluşa devretmesi mümkün değildir. Böyle bir durumun tespiti halinde MÜŞTERİ’nin almış olduğu hizmet sonlandırılır ve İSTANBUL SOFT sözleşmeyi bedel iadesiz tek taraflı olarak fesih eder.

9. İSTANBUL SOFT, MÜŞTERİ’sinin talep etmiş olduğu hizmetlerin bir kısmını 3. kişi ve kurumlardan temin ederek müşterisine sunma hakkına sahiptir.

10. İSTANBUL SOFT ve MÜŞTERİ’si tüm iletişimlerini kayıt altına almak  ve takip edebilmek için Destek Paneli veya İstanbul Soft’un geliştireceği ve müşterilerine duyuracağı paneller üzerinden yaparlar. Destek panelinden açılan destek talepleri, yönetim paneli içerisinde girilmiş olan yetkili mail adresi ile yapılmalıdır. Bunun dışında yapılan her türlü telefon görüşmesi, whatsapp mesajlaşması, diğer mail kanalları ile yapılan yazışmalar, iş takibini birkaç kanaldan yürütme zorluğunu ortaya çıkarmakla birlikte, işlerin takip zorluğu ve gözden kaçma ihtimalini doğurmaktadır. Bu nedenle, Destek Paneli dışında yapılan MÜŞTERİ talepleri resmi olarak alınmamış sayılacak olup, hukuki süreçlerde kullanılamayacaktır. Sitenin çalışmaması gibi acil durumlar dışında teknik destek hizmeti mesai saatleri içerisinde (haftaiçi 09:30-18:00 saatleri arasında) sunulmaktadır. Sitenin çalışmaması gibi acil durumlarda ise 0212 212 10 34 numaralı telefon numarasından teknik destek hizmeti sunulmaktadır.

11. MÜŞTERİ, İSTANBUL SOFT’tan aldığı e-ticaret paketinin özelliklerinin dışında bir hizmet almak isteyebilir. Böyle bir durumda, İSTANBUL SOFT’un sunmuş olduğu ilave modül ve yazılımlar arasından istediğini satın alarak sitenize uygulanmasını talep edebilir. Talep edilen ilave yazılım eğer İSTANBUL SOFT’un henüz geliştirmemiş olduğu bir yazılım ise İSTANBUL SOFT gerekli incelemeleri yaparak bu yazılım geliştirip geliştiremeyeceğini, geliştirebilecekse süresini ve yazılım geliştirme maliyetini MÜŞTERİ’ye iletir. MÜŞTERİ’nin kabul etmesi akabinde ilgili ödeme tahsil edilerek yazılım geliştirme sürecine başlanır.  MÜŞTERİ’nin başka firmalardan hizmet alma, modül alma ve sitesine eklenmesini talep etme hakkı bulunmamaktadır. İSTANBUL SOFT sunmuş olduğu e-ticaret paketine sadece  kendisinin sunmuş olduğu yazılımları ekleyecektir.

12. Bu sözleşme şartlarını kabul eden ve hizmet alan MÜŞTERİ, aynı zamanda İSTANBUL SOFT’un pazarlama amaçlı göndereceği mail ve sms’leri almayı da kabul etmiş sayılır.

13. Bu sözleşmenin bir hükmünün herhangi bir sebeple geçersiz hale gelmesi durumunda, hukuken herhangi bir engel olmaması kaydıyla, böyle bir durum geriye kalan herhangi bir hükmün geçerliliğini etkilemeyecek ve geriye kalan hükümler, sözleşme geçersiz hüküm olmadan imzalanmışçasına geçerli ve yürürlükte kalacaktır.

14. MÜŞTERİ’nin yapacağı mail order ve kredi kartı odaklı satışlarda kredi kartı bilgileri kesinlikle sunucu üzerinde bulundurulmaz. Burada doğabilecek kredi kartı yanlışlıklarında ve hatalarından bu bilgiler İSTANBUL SOFT sunucularında tutulmadığından ve bu bilgileri İSTANBUL SOFT kesinlikle görmediği için sorumlu tutulamaz.

15. İSTANBUL SOFT herhangi bir kredi kartı dolandırıcılığına karsı müşterilerine 3D Secure Pos’u kullanmalarını önerir. Şüpheli işlemlerde bankadan veya çalışmış oldukları tahsilat kurumlarından teyit alınmasını ve teyit alınmadan ürün gönderimi yapılmamasını önerir. 3D Secure Pos kullanımında çıkabilecek problemlerden İSTANBUL SOFT sorumlu değildir.

16. Her iki taraf genel ticari yasa, ahlak ve düsturlara göre hareket edeceğini, iyi niyet çerçevesinde karşılıklı çıkarlarını koruyacağını ve ticari faaliyetlerini tamamıyla T.C. ticari hukuk sistemine uygun olarak sürdüreceğini kabul ve taahhüt eder.

17. E-ticaret Sitesinde kullanıcıya ait olan ve kullanıcı tarafından doldurulması gereken kısımlardan İSTANBUL SOFT sorumlu değildir. Sitede TCK’ ya (Türk Ceza Kanuna) göre suç oluşturabilecek cümleler ya da resimler olduğu taktirde, pornografik ürün satışı, cinsel içerikli ürünler, çocuk istismarı içeren ürünler, silah ve patlayıcı vasıflı ürünler, Sağlık Bakanlığı veya ilgili bakanlıktan onay alınması gerekmesine rağmen onay alınmayan ürünlerin satışının yapıldığının tespit edilmesi halinde İSTANBUL SOFT sözleşmeyi tek taraflı ve bedel iadesiz şekilde fesih etme hakkını elinde bulundurur ve bu ürünlerin yayın ve satışından herhangi bir şekilde sorumlu tutulamaz. Banka ile müşteri arasında oluşabilecek problemlerde ve bu problemlerden doğabilecek sonuçlarda MÜŞTERİ sorumludur.

18. Sözleşmeye konu alan adının yasal sahibi ile sözleşmeyi imzalayan gerçek kişinin farklı kişiler olmaları durumu oluşması halinde, sözleşmeyi imzalayan MÜŞTERİ, sözleşmeden doğan h türlü hukuki sorumluluğu kabul etmektedir. MÜŞTERİ şirket adına, iş bu sözleşmeyi imzalayan gerçek kişinin imza yetkisinde herhangi bir sakatlık bulunması durumunda şahsen de İSTANBUL SOFT’a karşı sözleşme hükümleriyle sorumludur.

19. İSTANBUL SOFT E-ticaret yazılımının kullanımı ile bulunduğu sunucuya ve diğer müşterilere zarar veren, SPAM gönderim gerçekleştiren, SYN, DDOS, http GET (httpd get) ve benzeri kötü amaçlı saldırılara maruz kalan MÜŞTERİ’nin hizmetini İSTANBUL SOFT gerekli kullanım kesintilerini yaptıktan sonra geri kalan bakiyeyi müşteriye geri ödeyerek kısmen veya tamamen sonlandırma hakkına sahiptir. Gerekli kullanım kesinti hakları sözleşme bedelinin en az %50’si olmak üzere İSTANBUL SOFT ’ta saklıdır.

20. MÜŞTERİ’nin üst maddede sayılan saldırı türleri ve sayılmasa dahi her türlü bilişim suçlarında; 3. kişilerin neden olduğu her türlü haksız fiilden, yalnızca fiili gerçekleştiren kişiler sorumludur. İSTANBUL SOFT vermiş olduğu hizmetlerde, verilen hizmetin esaslarına uygun şekilde mutat veri güvenlik önlemlerini alacaktır, ancak alınan veri güvenlik önlemleri kati nitelik taşımamaktadır. 3. kişilerin neden olduğu bilişim suçlarından ve bu suçlardan doğan doğrudan yada dolaylı zararlardan (ağır teknik kusur yada gerekli güvenlik önlemlerinin alınmasında ihlal yaptığı sabit olmadıkça) İSTANBUL SOFT sorumlu tutulamaz. Bu durumlarda yaşanabilecek hizmet kesintileri nedeniyle İSTANBUL SOFT sözleşmeden doğan yükümlülüklerini yerine getirmediği iddia edilemez.

21. MÜŞTERİ ve İSTANBUL SOFT kendi aralarında yazılı, sözlü, manyetik ortamda veya başka bir şekilde aktarılan tüm fikir, bilgi, içerik ve belgeler hakkında gizlilik esaslarına uygun hareket edecek, bu bilgileri sözleşmenin amacı dışında hiçbir şekilde kullanmayacak, dağıtmayacak, hiçbir sekilde üçüncü kisilere aktarmayacak, henüz kamuya duyurulmamış ürün ve hizmetlere ilişkin her türlü belge ve bilginin gizli tutulmasını sağlayacak ve bu bilgilerin yetkisiz kişilerce kullanılmasını önlemek üzere gerekli olan her türlü güvenlik önlemlerini alacaktır.

22. İSTANBUL SOFT teknik bakımlar ve güncellemeler nedeniyle, bir yıllık kiralama dönemi içerisinde verdiği hizmette, toplamda 72 saati geçmemek üzere geçici hizmet kesintileri gerçekleştirebilir. İş bu kesintileri MÜŞTERİ peşinen kabul etmiştir. İSTANBUL SOFT bakım ve güncelleme çalışmalarını teknik nedenler imkan verdiği sürece gece yarısı ile sabah saat 08:00 arasında yapmaya özen gösterecektir. MÜŞTERİ teknik bakımlar ve güncellemelerden kaynaklanan kesintiler nedeniyle maddi veya manevi zararları oluştuğundan bahisle tazminat talebinde bulunamaz.

23. Web Servis kullanımı paylaşımlı sunucularda mümkün olmakla birlikte aşırı derecede kullanılan XML güncelleme, API entegrasyon veri aktarımı vb. işlemler MÜŞTERİ’nin site hızı performansını düşürebilmektedir. Bununla birlikte, İSTANBUL SOFT’un sunucularında bulunan diğer müşterilerin site hızlarını da olumsuz yönde etkileyebilmektedir. Bu nedenle, İSTANBUL SOFT gerekli gördüğü halde, veri güncellemesi aralığını günde bir kereye ve gece 12 ila sabah 06:00 saatleri arasına alabilir. Müşterinin daha sık veri güncelleme talebi olması durumunda İSTANBUL SOFT’a çekilen veri miktarına bağlı olarak ilave ödeme yaparak ekstra sunucu hizmeti  satın alabilir.

24. Entegrasyon hizmeti MÜŞTERİ tarafından talep edilir ise İSTANBUL SOFT ek ücreti karşılığında bayisi olduğu ve XML altyapısının entegrasyonunu ücreti mukabil sağlar. İstenilen TEDARİKÇİ firma entegrasyonları için ücret İSTANBUL SOFT tarafından belirlenir, belirlenen bedel MÜŞTERİ’ye faturalandırılır.

25. MÜŞTERİ entegrasyon hizmetini satın almak istediği TEDARİKÇİ firmanın bayisi olmak zorundadır. Ayrıca MÜŞTERİ TEDARİKÇİ firma’nın kendisine verdiği bayilik yetkisini belirtir belgeleri İSTANBUL SOFT’a sunmak ve bildirmek zorundadır, aksi taktirde MÜŞTERİ’nin yetkisiz olarak yaptığı işlemlerinden kendisi sorumludur. İSTANBUL SOFT entegrasyon hizmeti ile ilgili bilgileri 3. kişilerle paylaşmamayı taahhüt eder.

26. İSTANBUL SOFT, Tedarikçi Firma’nın sağladığı XML üzerinde herhangi bir değişiklik yapma yükümlülüğü altında değildir. Bu nedenle ürün entegrasyonu, fiyat politikası ile ilgili yaşanan sıkıntılardan, TEDARİKÇİ’nin ve İSTANBUL SOFT’UN Sistemleri’nin uyuşmaması halinde doğabilecek sorunlardan İSTANBUL SOFT sorumlu değildir.

27. İSTANBUL SOFT tarafından XML entegrasyonu MÜŞTERİ’nin sistemine sağlandıktan sonra, TEDARİKÇİ firma XML altyapısında veya sisteminde bir değişikliğe giderse, XML Entegrasyonunu yeniden yapacak olması sebebiyle İSTANBUL SOFT Entegrasyon ücretini yeni bir hizmet bedeli olarak MÜŞYERİ’ye faturalandırılır. TEDARİKÇİ firma XML hizmetini durdurursa veya XML hizmetini sağlamayı sonlandırırsa entegrasyon hizmeti ile ilgili olarak İSTANBUL SOFT hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

28. Müşteri kendisine seçtiği pakete göre tanınan trafik limitini (Bandthwidth) aşmaya yaklaşması durumunda toplu olarak ek trafik (Bandtwidth) limiti almalıdır. Ek trafik alınmaması durumunda İSTANBUL SOFT vermekte olduğu hizmeti ek trafik alınana kadar durdurur. Trafik aşım bedeli olarak her 1 (bir) GB başına 1(bir) TL+KDV olarak ücretlendirilir. MÜŞTERİ limit aşım ücretini ödemeyi taahhüt eder.

29. Hali hazırda kamunun bilgisine sunulmuş olan veya yürürlükteki tüm mevzuat gereği ve/veya herhangi bir devlet otoritesinin isteği üzerine açıklanması istenmiş veya istenebilecek olan veya gizlilik yükümlülüğü kapsamından önce veya bu kapsam içerisinde olmayan bir başka üçüncü şahıs tarafından bağımsız olarak elde edilmis olan bilgiler, gizli bilgi kapsamı dışında olup bu maddeye istisna teskil ederler.
30. İSTANBUL SOFT, herhangi bir sınırlama ya da MÜŞTERİ’nin önceden iznine gerek olmaksızın MÜŞTERİ’nin İSTANBUL SOFT kullanıcısı ve müşterisi olduğunu kamuya açıklamaya, müşteri isim ve logosunu kendi reklamlarında ve tanıtımlarında (portföy ve referans bölümünde) yayımlamaya ve MÜŞTERİ’nin sözleşmede yer alan hizmetlerden faydalanan internet sitesinin en alt bölümünde sabit olarak İSTANBUL SOFT logosunu, linkini ve hizmetle ilgili kısa bilgisini (sabit olarak) bulundurmaya yetkisi olduğunu MÜŞTERİ kabul ve beyan eder.

31. MÜŞTERİ kullanım süresi boyunca yalnızca sözleşmede belirlemiş olduğu (1) adet alan adı üzerinden hizmet verebilir ve içerik yönetimini yapabilir. MÜŞTERİ dilediği zaman bu alan adını (yazılı olarak bildirmek koşuluyla) değiştirebilir ancak (MÜŞTERİ’ye ait grup şirketleri hariç) başka bir firmaya veya kişiye devredemez. MÜŞTERİ değişimden kaynaklanan masrafları değişiklik başına karşılamakla yükümlüdür.

32. MÜŞTERİ’nin kiraladığı pakete dahil olmayan her türlü tasarım, içerik, yazılım, modül veya her türlü ek ürün ile hizmetler, iş bu sözleşmede yer alan kiralama bedelinden ayrı olarak ücrete tabidir. Talep edilen hizmet ve ürünün niteliğine göre, ek ürün ve hizmetler iş bu sözleşmeden bağımsız bir sözleşmeyle ayrıca fiyatlandırılır.

33. MÜCBİR SEBEP: Doğal afetler, yangın, hükümetin faaliyetleri, ulusal seferberlik halleri, ayaklanmalar, savaş ya da savaş girişimleri, grev, lokavt, darbe gibi burada yazılı olanlarla sınırlı olmamak kaydıyla, sözleşmenin imzalandığı tarihte var olmayan ve öngörülmeyen ve tarafların kontrolleri dışında gelişen, ortaya çıkmasıyla taraflardan birinin ya da her ikisinin de sözleşme ile yüklendikleri borç ve sorumluluklarını kısmen ya da tamamen yerine getirmelerini ya da bunları zamanında yerine getirmelerini imkânsızlaştıran haller, mücbir sebepler olarak kabul edilecektir. Bu nedenlerden birisi meydana gelirse tarafların bu sözleşmeden kaynaklanan yükümlülükleri askıya alınır. Bu sebep, 30 gün süreyle devam ederse taraflardan herhangi biri sözleşmeyi tazminatsız olarak fesih edebilir. Ancak tarafların fesihten önce tahakkuk eden hak ve alacakları saklı kalacaktır.

34. İSTANBUL SOFT, her gece tüm müşterilerinin sitelerinin yedeğini Cpanel’in yedekleme sistemi ile yedekler.  Yedekler 1 gün saklanır. Yedekleme sırasında oluşabilecek teknik hatalardan sorumlu tutulamaz. Yedekleme işleminin yapılması sırasında teknik  bir hatanın oluşması, site yedeğinin tamamen veya kısmen alınamaması sonucunu doğurabilir. Böyle bir durumda ortaya çıkması durumunda İSTANBUL SOFT oluşan teknik hatadan sorumlu tutulamaz. Alınmış olan yedeğin müşteri tarafından kurulmasının talep edilmesi durumunda, yedekten site kurma ücreti tahsil edilerek site kurulumu gerçekleştirilecektir.

ONAY VE YÜRÜRLÜLÜK
İki sayfadan ibaret olan bu sözleşme MÜŞTERİ’nin İSTANBUL SOFT’un web sitesinden ürün alması sırasında “Şartlar ve Koşulları okuyup kabul ettim” bölümünü tıklayarak ürün alması veya TARAFLARIN karşılıklı imzalaması ile geçerli hale gelir. Ürün alması öncesinde müşteri mutlaka bu sözleşmeyi okuyacak şekilde sayfa düzenlemesi yapılmıştır. Sözleşmeyi okuduğuna dair ilgili bölüme işaretleyerek satın alma işlemini sonlandırabilir. Sözleşmenin uygulamasından doğabilecek aksaklıklarda İstanbul Mahkemeleri ve icra daireleri yetkilidir.

Demomuzu Hemen İnceleyin!